فروشگاه اینترنتی برسادیس

پرش به دستور غذا

سالاد رنگارنگ و تند، مناسب برای فصل باربیکیو.

با آمدن چند دوست، بالاخره فصل باربیکیو امسال را در آخر هفته افتتاح کردیم.

هر وقت کباب می‌زنیم، برای شروع همیشه چند مزه درست می‌کنم. مزه غذاهای کوچکی هستند که برای اشتراک‌گذاری در نظر گرفته شده‌اند، پیش‌غذاهای کوچکی برای به جریان انداختن جوانه‌های چشایی – و گفتگو -. اگر من را در اینستاگرام (vidiberg@) دنبال کنید، این بار مزه های انتخابی من را دیده اید.

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Vidar Bergum (@vidiberg) در

در این زمان از سال، سالاد گوجه فرنگی به شکل یا شکلی، به نظر من، در هر مزه ای اجباری است. آنها اکنون در فصل هستند، حداقل در اینجا در ترکیه، و به طعمی بسیار شیرین و لذیذ نزدیک می شوند، حتی من که هرگز گوجه فرنگی خام را زیاد دوست نداشتم، می توانم آنها را همانطور که هستند بخورم، مثل میوه ای که می خورم.


سالاد گوجه فرنگی با ریحان بنفش - دستور غذا / آشپزخانه ای در استانبول

با موادی به این خوبی، مهم – هر چند دشوار – اعمال محدودیت است. بگذارید مواد فصلی بدرخشند. فقط چند ماده را اضافه کنید. برای افزایش و توسعه طعم کافی است، اما نه آنقدر که از بین برود یا بر آن تسلط پیدا کند.

غرفه گیاهان دارویی در بازار هفتگی من، ریحان بنفش را می فروشد – گیاهی نسبتاً محبوب در ترکیه (آنها به آن می گویند ریحان). کمی تندتر است و طعم تند تری نسبت به انواع سبز معمولی دارد. تقریبا شیرین بیان-y. این یک تطابق کامل با گوجه‌فرنگی‌های خوش‌طعم آفتاب‌خورده و کمی لیمو است. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، تصور می کنم ریحان معمولی و کمی ترخون تازه اثر مشابهی داشته باشند، اگرچه من شخصا آن را امتحان نکرده ام. البته می توانید فقط از ریحان معمولی نیز استفاده کنید. یا در واقع، هر گیاه تازه دیگری که دوست دارید.

این سالاد گوجه‌فرنگی برای کباب‌پزی مناسب است، اما به‌عنوان یک غذای جانبی برای تقریباً هر غذای تابستانی نیز کار می‌کند. یک کاسه با اندازه متوسط ​​به دست می‌آید که برای ۲ تا ۴ غذا به‌عنوان غذای جانبی کافی است، بیشتر به‌عنوان بخشی از ماز پخش‌شده.

سالاد گوجه فرنگی با ریحان بنفش - دستور غذا / آشپزخانه ای در استانبولسالاد گوجه فرنگی با ریحان بنفش - دستور غذا / آشپزخانه ای در استانبول

سالاد گوجه فرنگی با ریحان بنفش

بازده:
۲-۴ وعده

عناصر

  • ۰.۵ پیاز قرمز پوست کنده و ریز خرد شده

  • ۵۰۰ گرم گوجه فرنگی مخلوط، بهترین گوجه فرنگی که می توانید پیدا کنید، به قطعات با اندازه ها و شکل های مختلف خرد کنید

  • آب ۱ لیمو

  • ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر

  • ۳۰ برگ ریحان بنفش (یا هر گیاه دیگری که دوست دارید)، پاره شده یا کامل نگهداری می شود

  • نمک و فلفل

دستورالعمل ها

  1. پیاز قرمز را به یک کاسه اضافه کنید، سپس گوجه فرنگی را. کمی نمک و فلفل اضافه کنید. بگذارید ۱۰ دقیقه بماند تا گوجه فرنگی مقداری آب خود را خارج کند و پیاز کمی نرم شود.
  2. آب لیمو، روغن زیتون و ریحان را اضافه کنید. یکی دو بار به آرامی تا بزنید تا مخلوط شوند. بلافاصله سرو کنید.
❤️ آیا از این دستور پخت لذت بردید؟

سپس شما عاشق خبرنامه هفتگی من خواهید شد. اینجا ثبت نام کنید👇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مطالب
مطالب پر بازدید
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من