بشقاب پر از طعم.

بیشتر چیزی که من در خانه درست می کنم همان چیزی است که بسیاری آن را مخلفات می نامند. به تنهایی برای ناهار عالی است – اما برای شام به اندازه کافی قابل توجه نیست. حداقل به تنهایی. در محل من، شام اغلب مجموعه ای از چنین غذاهای جانبی است، شاید با مقداری گوشت یا ماهی ساده در کنار آن.

اینجوری بیشتر دوستش دارم زیرا اینها غذاهایی هستند که می توانید در آنها واقعا خلاق باشید. طعم ها را بیرون بیاورید. جسور باش تنوع در سبزیجات بسیار بیشتر از گوشت است که به عنوان یک امتیاز، همه چیز بسیار متنوع تر می شود.

بنابراین، در حالی که من بزرگ شدم، مانند اکثر مردم غرب، پروتئین انتخابی در مرکز شام بود، و هر چیز دیگری تقریباً یک فکر ضروری برای تعادل بشقاب، تغذیه و کیف پول بود.

به این ترتیب، این غذای مرغ با عدس سوری، لبنه و زعتر برای طرز فکر من در مورد غذا و نحوه غذا خوردن ما در خانه معمولی است. جسورانه ترین طعم ها در عدس است، حتی اگر به طور سنتی آنها را به عنوان یک طرف و ارزش کمتری نسبت به مرغ در نظر می گیرند (و در نروژ، به طور سنتی، آنها اصلاً عدس نیستند بلکه سیب زمینی آب پز هستند).

من همچنین یک سالاد کلم قرمز خوش طعم را در کنار آن سرو کردم (به دلایلی برای عکاسی درست نشد). مرغ اما بسیار ساده آماده می شود: چاشنی شده. تابه برشته شد تا پوست ترد شود، سپس تفت دهید تا تمام شود. خودشه.

بیشتر بخوانید :  نخود سرخ شده، کدو تنبل کبابی و سس تاهینی

در آخرین لحظه، چند تزیین ساده اضافه می کنم، تا لایه لایه شود و همه چیز با هم جمع شود. زیر عدس کمی لبنه برای حالت خامه ای (ماست غلیظ یا حتی پنیر خامه ای هم کار می کند). پاشیدن دانه های انار به ترد و یک لایه ترش ترش اضافه می کند، سبزی ها کمی تازگی دارند.

و در آخر، کمی زعتر بپاشید تا کمی طعم لطیف به مرغ اضافه شود.

دستور غذا سه مورد را سرو می کند.

مرغ با عدس سوری و لبنه در بشقاب سیاه از بالا دیده می شود

مرغ با عدس سوری و لبنه و زعتر

بازده:
۳ قسمت

وقتی داخل آشپزخانه داری کار میکنی باید بتونی به لوازم آشپزخونه ات اعتماد کنی . برندی که بشه هم بهش اعتماد کرد و هم گارانتی معتبر داشته باشه تو آشفته بازار امروز زیاد پیدا نمیشه ولی می تونی با محصولات برسادیس این مشکل رو کم ترش کنی

برای آشپزی کردن . داشتن یه خردکن همه کاره نیازه که هم کارهای خردکردن مواد اولیه از سبزی و میوه و گوشت و مرغ و ادویه رو برات تو چند ثانیه کاملا یکدست خرد کنه . در زمان آشپزی و انجام کارهای خانه اگر خسته هم ششدید می توانید یک لیوان قهوه اسپرسو یا آیس لاته و… را با اسپرسو ساز برسادیس نوش جان کنی و با انرزی بیشتر به انجام بقیه کارهای مربوطه ادامه دهید

بعد از رفع خستگی اگر نیاز به سرخ کردن مواد دارید می توانید از سرخ کن برسادیس استفاده کنید این دستگاه می نواند برایتان بدون نیاز به روغن مواد اولیه را کاملا سرخ کرده و با بخار پز نماید. شاید پس از آشپزی و کار در خانه نیاز به جارو زدن داشته باشید . جاروبرقی برسادیس با موتور قدرتموند و بی صدای خودش می تواند انجام این کار را برایتان لذت بخش کرده و با سرعت و دقت بالا هر نوع آلودگی را از بین ببرد

بیشتر بخوانید :  "پای چوپان" گیاهی با طعم های خاورمیانه

عناصر

  • عدس سوری ۱ عدد
  • ۳ عدد سینه مرغ با پوست (یا گوشت مرغ دیگر برای سه عدد)
  • ۶-۹ قاشق غذاخوری لبنه (یا ماست غلیظ یا پنیر خامه ای)
  • دانه های ½ انار
  • ۳ قاشق چایخوری زعتر
  • روغن زیتون، برای پوشاندن مرغ
  • گشنیز تازه (گشنیز)، برای تزئین
  • نمک و فلفل

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۵ فارنهایت) گرم کنید.
  2. عدس را آماده کنید و گرم نگه دارید.
  3. سینه مرغ را با کمی روغن زیتون بپوشانید و مزه دار کنید. در تابه ای روی حرارت زیاد سرخ کنید تا پوست شروع به ترد شدن و رنگ شدن کند، ۲ تا ۳ دقیقه. برگردانید و تفت دادن را در فر ادامه دهید تا دمای هسته آن به ۷۰ درجه سانتیگراد (۱۵۸ فارنهایت) برسد، بسته به مرغ بین ۱۲ تا ۲۰ دقیقه. قبل از برش دادن به مدت ۵ دقیقه استراحت دهید.
  4. روی هر بشقاب ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری لبنه بمالید. عدس ها را روی آن قرار دهید و با دانه های انار و برگ گشنیز بپاشید. مرغ را کنار گذاشته و زعتر بپاشید. بلافاصله سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من